Forum Forum ACLomza Strona Główna Forum ACLomza

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czarne bmw-iu
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Warsztat
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam_e30



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piątnica

PostWysłany: Śro 07;33, 25 Lip 2007    Temat postu: czarne bmw-iu

przy zapalaniu fury cosik mi strzela jakby to była wina gazu(ale przecież zapala się na bęzynie a potem przełancza się na gaz!), nie wiem -bo na początku zaczyna się tak z lekka ksztusić(jakby nie maiła ciągu), strzeli zaz czy dwa i potem jest wporządku! i tak jest przy każdym rozpalaniu.! >wymieniłem wczoraj filtr powietrza i przewody zapłonowe na nowe, świece też mają z 6 miechów! _i nie wiem co jest!!! czekam na jakąś dobrą radę hehe. pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Makmarc



Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 930
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko/Łomża

PostWysłany: Śro 08;54, 25 Lip 2007    Temat postu:

Jeśli sądzisz że to wina gazu, podjedź na Senatorską i sprawdź, chociaż szczerze wątpię, żeby miało to coś wspólnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Gość





PostWysłany: Śro 09;07, 25 Lip 2007    Temat postu:

Wczoraj jak odjezdzałes to własnie cos strzelilo...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam_e30



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piątnica

PostWysłany: Śro 11;30, 25 Lip 2007    Temat postu: czarne Bmw-iu

i co sądzisz o tym strzelaniu???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Gość





PostWysłany: Śro 15;20, 25 Lip 2007    Temat postu:

Ja sadze,ze to moze byc cos od przewodów zaplonowych...
Ale podobno ja sie nie znam Razz
Zapytaj sie DanBoz'a On tam sie orietuje w temacie e30-tek
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosiniak



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 602
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 15;34, 25 Lip 2007    Temat postu:

malolat idziesz w dobrym kierunku, podejzewam kolego ze zaplon ci sie przestawil Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
batarki



Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 15;44, 25 Lip 2007    Temat postu:

albo zapłon, nagar na świecy lub sama świeca albo...


coś innego

wykręć świece, to wiele powie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JaSTRZaB
Administrator


Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16;31, 25 Lip 2007    Temat postu:

w pon na kanale bedzie obadamy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 18;21, 25 Lip 2007    Temat postu:

Jeśli gaz to pewnie brudny parownik, a zobacz czy nie jest przy uszczelce "zaśliniony", a jeśli benzyna to może coś z cewką lub aparatem zapł. (zdejmij to będziesz widział)? Mi jak na gazie strzelał to musiałem membramy zmienić i czyścić parownik
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 21;27, 25 Lip 2007    Temat postu:

Grzesiek napisał:
Jeśli gaz to pewnie brudny parownik, a zobacz czy nie jest przy uszczelce "zaśliniony", a jeśli benzyna to może coś z cewką lub aparatem zapł. (zdejmij to będziesz widział)? Mi jak na gazie strzelał to musiałem membramy zmienić i czyścić parownik


Parownik ma taki magiczny zaworek na dole i zalecam używanie go co jakieś 10 tyś km do spuszczenia naftaliny
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 22;08, 25 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Parownik ma taki magiczny zaworek na dole i zalecam używanie go co jakieś 10 tyś km do spuszczenia naftaliny


Tylko że nie zawsze go można odkręcić Crying or Very sad i na dodatek nie zobaczysz swoich membram (jeśli są sztywne to do wyżucenia). A ta maź która się wydobywa to nie oczyszcza całego parownika tylko duży nadmiar wycieka, a w efekcie parownik jest dalej brudny ...., to tak jak wytrzepać filtr powietrz, przynajmniej podobny efekt ....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adam_e30



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piątnica

PostWysłany: Czw 07;13, 26 Lip 2007    Temat postu:

hhe. dzięki za porady!!! tylko teraz to nie wiem za co mam się wziąć Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 20;06, 26 Lip 2007    Temat postu:

Grzesiek napisał:
Cytat:
Parownik ma taki magiczny zaworek na dole i zalecam używanie go co jakieś 10 tyś km do spuszczenia naftaliny


Tylko że nie zawsze go można odkręcić Crying or Very sad i na dodatek nie zobaczysz swoich membram (jeśli są sztywne to do wyżucenia). A ta maź która się wydobywa to nie oczyszcza całego parownika tylko duży nadmiar wycieka, a w efekcie parownik jest dalej brudny ...., to tak jak wytrzepać filtr powietrz, przynajmniej podobny efekt ....


Czyli twierdzisz, że lepiej nic nie zrobić... tylko od razu wymienić na nowe lub płacić grubą kasę za czyszczenie parownika i wymianę membran Question

Moim zdaniem jak się chce zadbać to się obędzie bez wymiany i rozbierania jeśli tylko to jest problemem... śruba jak jest to można odkręcić - trzeba tylko chcieć
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesiek



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 20;18, 26 Lip 2007    Temat postu:

Cytat:
Czyli twierdzisz, że lepiej nic nie zrobić... tylko od razu wymienić na nowe lub płacić grubą kasę za czyszczenie parownika i wymianę membran Question

Moim zdaniem jak się chce zadbać to się obędzie bez wymiany i rozbierania jeśli tylko to jest problemem... śruba jak jest to można odkręcić - trzeba tylko chcieć


Nie. Spróbować można, ale jeśli samochód zrobił ze 40tyś na tych membramach to napewno nie są ciekawe Confused

Najlepszy test był w zime jeśli przy -10 krztusi się na gazie, to szajs... Membrama najszybciej się zużywa przy niskich temp. (robi się twarda)... Jedna zima palenia przy -20 i membramy do zmiany Exclamation

Ja się siłowałem z zaworem z pół godz. i nie drgnął Laughing A samochód nawet przy +5 nie palił co najśmieszniejsze trzeba było trzymać min. 2000 obr. bo jak zgasł to już nie ruszył Evil or Very Mad (samochód na wtrysku). Więc jeśli się przejechało sporo to niema rady trzeba wyczyścić parownik....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kamil



Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 21;28, 26 Lip 2007    Temat postu:

Z gazem to jest tak, że w każdym samochodzie zachowuje się inaczej...

Moje CC paliło na LPG do -16 stopni aż zamarzł płyn chlodniczy (według etykiety do -35 ale o tym był oddzielny temat)... po zmianie płynu na dobry dalej odpalałem na LPG, zrobiłem 22 tyś km w ciągu roku i jak majstry chcieli mi parownik rozbierać bo coś było nie tak na początku to po konsultacji z poprzednim właścicielem była operacja ZAWOREK i dalej śmigał az miło...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Warsztat Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin