|
Forum ACLomza
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Chrostek
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 439
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża Custom
|
Wysłany: Pią 07;09, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
a ja mam takie pytanie, jak gasisz samochód to wypalasz gaz z układu zasilania? może poprostu zapalajać samochód miesza Ci sie na początku gaz który został nie wypalony przed zgaszeniem silnika z paliwem i dlatego jest mulasty i tworzy sie dziwna mieszanka, która pod ciśnieniem gdzieś wybucha, w Twoim przypadku w filtrze powietrza
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adam_e30
Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piątnica
|
Wysłany: Pią 07;21, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
heha. to spoko >wim ze gaz to nie ciekawy wynalazek szczegulnie w bmw ale co zrobić trzeba jakoś jeździć po tej polsce, bo na benzynie to się nie da hihi. pozdro...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danboz
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 13;30, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mi tez ostatnio strzela raz nawet przepływke rozwaliło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 15;33, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Kamil napisał: |
Moje CC paliło na LPG do -16 stopni aż zamarzł płyn chlodniczy (według etykiety do -35 ale o tym był oddzielny temat)... po zmianie płynu na dobry dalej odpalałem na LPG, zrobiłem 22 tyś km w ciągu roku i jak majstry chcieli mi parownik rozbierać bo coś było nie tak na początku to po konsultacji z poprzednim właścicielem była operacja ZAWOREK i dalej śmigał az miło... |
Jak to możliwe żeby zamarzł? Jeśli pisze -35 to musi mieć tyle (około), jeśli nie dolewałeś wody to "zamarzł" Ci pewnie tylko parownik (szron), a to co innego niż woda (jeśli zdejmiesz wtedy przewód z parownika to będziesz miał lody )- miałem to samo w starym samochodzie. Też zmieniłem płyn na koncentrat i niby było troche lepiej, ale to była wina membram. A membramy to nie jestem pewien ale powinno się zmieniać co 20tyś (chyba) .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 19;03, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Grzesiek napisał: | Kamil napisał: |
Moje CC paliło na LPG do -16 stopni aż zamarzł płyn chlodniczy (według etykiety do -35 ale o tym był oddzielny temat)... po zmianie płynu na dobry dalej odpalałem na LPG, zrobiłem 22 tyś km w ciągu roku i jak majstry chcieli mi parownik rozbierać bo coś było nie tak na początku to po konsultacji z poprzednim właścicielem była operacja ZAWOREK i dalej śmigał az miło... |
Jak to możliwe żeby zamarzł? Jeśli pisze -35 to musi mieć tyle (około), jeśli nie dolewałeś wody to "zamarzł" Ci pewnie tylko parownik (szron), a to co innego niż woda (jeśli zdejmiesz wtedy przewód z parownika to będziesz miał lody )- miałem to samo w starym samochodzie. Też zmieniłem płyn na koncentrat i niby było troche lepiej, ale to była wina membram. A membramy to nie jestem pewien ale powinno się zmieniać co 20tyś (chyba) . |
Jak piszę, że zamarzł to tak było. Nie chodzi o parownik tylko o płyn - z jakiejś wadliwej serii musiał być. Sprawdzany warsztatowym narzędziem do tego służącym i we własnym zakresie doświadczalnie - bańka z resztą płynu (kupiłem 5 litrów i trochę zostało) wystawiona na mróz na balkon - przez noc sopel się zrobił :/
Koniec OT
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 20;14, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
To lipa dobrze że blok nie pękł, ale na przyszłość jak by pekł to wal do ratusza do rzecznika ochrony praw konsumenta i on Ci kase pomoże odzyskać za naprawę. Zresztą każdy problem za darmo pomoże rozwiązać np. zbyt długa naprawa telefonu .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20;20, 27 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Grzesiek napisał: | To lipa dobrze że blok nie pękł, ale na przyszłość jak by pekł to wal do ratusza do rzecznika ochrony praw konsumenta i on Ci kase pomoże odzyskać za naprawę. Zresztą każdy problem za darmo pomoże rozwiązać np. zbyt długa naprawa telefonu . |
potwierdzam... mi kiedyś pomógł dostać zwrot kasy za buty Reeboka, które się rozwaliły po dwóch miechach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SiAr
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 11;54, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Podobny problem był poruszany na VU. Przypadkiem nie musisz trochę dłużej kręcić zanim zapalisz?
Być może powodem tej wielozawór, który przepuszcza lpg. Wtedy przy zapalaniu masz w układzie lpg i stąd taki efekt.
Z kolei u mnie w Vectrze problemem była kostka przy czujniku położenia i prędkości obrotowej wału. Ale oprócz wymienionych przez Ciebie objawów palił mi się jeszcze "check engine" oraz silnik był zmulony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaSTRZaB
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12;40, 28 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jak się pali "check engine" to komputer jest w stanie awaryjnym normalna sprawa jest to ze auto jest zmulone myślę ze można ten temat zamknąć w poniedziałek bmka będzie normalnie jeździła
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|