|
Forum ACLomza
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 22;59, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
gocek napisał: | no sory ale ta marka nigdy chyba nie zachwycala ;> chyba ze... |
nie no w pewnym sensie masz rację... prestiż marki kiepski
ale samochody bardzo solidne moim zdaniem
batarki pewnie potwierdzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maruda
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża--POLSKA
|
Wysłany: Sob 10;21, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Daewoo jest jak stary opel ale z poprawionymi blachami.
To wszystko. Stary opel mechnicznie nie jest zly, nie mozna zlego slowa powiedziec na silniki czy zawieszenie, ale prowadzenie, ukl. kierowniczy, hamulcowy, pozostawia wiele do zyczenia w sensie zachowania na drodze.
Sa to poprawne samochody z wytrzymala dosc mechnika i dobrymi blachami to wszystko.
Ostatnio zmieniony przez maruda dnia Sob 10;22, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10;39, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
no właśnie sama konstrukcja zawieszenia jest prosta i wytrzymała oraz zapewne tania w produckji i późniejszym serwisie...
inna kwestia to zestrojenie tego zawieszenia... Lanos w serii jest stanowczo za miękki i jazda z dużymi prędkościami nie jest bezpieczna ze względu na bardzo dużą podsterowność oraz "bujanie" autem...
pewnie jest tak dlatego, że to tanie rodzinne auto, a nie wyczynowy bolid
hamulce także nie są mocną stroną... ostatnio jeździłem Hondą Makmarca i tam hamulce działają o niebo lepiej niż u mnie...
co do układu kierowniczego, to nie wiem ocb... luzów żadnych nie mam i reakcja na najdrobniejszy ruch kierownicą jest natychmiastowa...
a co do zawiasu i hamulców to właśnie po to jest tuning, żeby to wszystko poprawić
powoli do przodu, małymi krokami
u mnie po zmianie samych amortyzatorów auto stało się zdecydowanie bardziej neutralne niż kiedyś i obecnie szybciej da się zaobserwować pokładanie opon niż wyjeżdżanie przodu
w przyszłości:
do zawiasu dojdą jeszcze sprężyny progresywne -25 mm, tylna belka z Astry GSI ze stabilizatorem oraz tarczami i może jeszcze tulejki Powerflex w najbardziej newralgicznych punktach (tam, gdzie seria pada najszybciej)
tarcze (do tego klocki i pompa) będą w rozmiarze 280-288 mm z Fiata Coupe Turbo albo inne, zacisk z Calibry/Vectry Turbo z większym tłoczkiem, ewentualnie jakieś dobre tarcze i klocki w rozmiarze 256mm i zacisk z większym tłoczkiem z Nubiry 2.0 albo jakiegoś Opla...
na tyle tarcze gładkie z Astry GSI...
myślę, że z takim zawieszeniem i hamulcami auto nie będzie miało słabych punktów poza ch...owymi plastikami we wnętrzu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maruda
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża--POLSKA
|
Wysłany: Sob 10;44, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Jesli to wszystko poprawisz, to napewno roznica w prowadzeniu bedzie duzo lepsza. Ale konstrukcja zawieszenia jest taka ze jej nie zmienisz (chyba ze jestes super specem od zawiechy).
Utwardzisz samochod, obnizysz, sportowe amorki dasz--OK ale konstrukcja dalej pozosja TA SAMA
I wiem co pisze bo moja vectra sie duzo lepiej prowadzi od serii ale i duzo gorzej od BMW...
Tak samo chodzi o uklad kierowniczy, co w nim zmienisz-NIC... chyba ze bedziesz kombinowal z maglownica jakas inna aby byl bardziej precyzyjny, a wlasnie dla mnie najwieksa bolaczka jest ukl. kierowniczy i hamulcowy w oplu.
Ostatnio zmieniony przez maruda dnia Sob 10;49, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10;51, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
maruda, ale przecież BMW to samochód RWD w klasycznym layoucie FR... będzie się zawsze lepiej prowadził niż sedan FWD z tylną belką...
co nie zmienia faktu, że w WSMP i RSMP startuje wiele Astr GSI i zajmują czołowe miejsca
a z tym układem kierowniczym nadal nie wiem ocb... jeździłem wieloma samochodami i naprawdę nie czuję, żeby w moim przypadku reakcja na ruchy kierownicą była nieprawidłowa...
Ostatnio zmieniony przez czacha dnia Sob 10;52, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maruda
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża--POLSKA
|
Wysłany: Sob 10;53, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Czacha chodzi o samo zachowanie na drodze, na koleinach np, niekoniezcnie na zakretach bo akurat vectra fajnie jezdzi w zakretach.
Pisz po ludzku z tymi skrotami..Nic nie kumam ..
Czacha spoko, ja tam nie mam nic do opla jak i do daewoo, tak jak pisalem sa to dobre samochody za bardzo dobre pieniadze.
A to ze nie czujesz roznicy, heee, moze nie jezdziles samochodami co sie dobrze prowadza.
Ja napisze tak, jak wsiadam do bemki to mam radosc z jazdy, naprawde tak jest nie to zebym myslal ze bmw jest super i wogole cool, 21 lat samochod a prowadzenie dla mnie bez porowniania do kazdego opla jakim jezdizlem.
Dam ci sie przejechac bmk i zrozumiesz.
Dobra koniec OT...
Bo sie smietnik robimy...
Ostatnio zmieniony przez maruda dnia Sob 10;58, 29 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batarki
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Sob 10;58, 29 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
WSMP Wyścigowych Samochodowym Mistrzostw Polski
RSMP Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 23;18, 04 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem zachowanie na drodze, koleinach to zależy głównie od rozstawu kół i szerokości opon...
a layout FR to znaczy, że masz silnik z przodu, a napęd na tył i dużo lepszy rozkład mas... poza tym było kiedyś takie przysłowie:
"nadsterowność to jest wtedy jak pasażer sra w majty, a podsterowność jest wtedy jak kierowca sra w majty"
------------------------------------------
04.04.2008
nowe klocki + nowy płyn DOT4 wjechały na pokład:
Thx Turbo
Ostatnio zmieniony przez czacha dnia Pią 23;18, 04 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|