|
Forum ACLomza
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maruda
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża--POLSKA
|
Wysłany: Śro 13;58, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
przy zakladaniu nowych amorow...jeszcze gazowych to norma ze samochod idzie do gory... u mnie vectra poszla z 1.5cm w gore...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Baca
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 14;04, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
a u mnie cc z 8cm.jest cos nie tak ale jest za to sztywny.chociarz misa nie zawale nigdzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maruda
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża--POLSKA
|
Wysłany: Śro 14;05, 06 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
moja sugestia...
jesli masz jezdzic nim w kjs to zrob oslone pod spodem i dobiero troche nizej...przeciez to ma byc funkcjonalne a nie ma wygladac...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Baca
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 10;42, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A co do hamulcow.wymienilem wczoraj pompke hamulcowa i jest to samo dalej hamuja najpierw kola tylnie a nastepnie przod wczoraj mnie obrucilo z nienacka.a korektor sil jest u mnie ale gadalem z paroma mechanikami i mowia ze to sie nie psuje.jest jeszcze jedna przyczyna tyl jest za nisko i korektr mysli ze jade z zaldunkiem a ze tyl jest lekki o szybciej hamuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaSTRZaB
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11;21, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
a nie myślałeś żeby w ogóle zlikwidować korektor ? bądź obniżyć przód ?
co wczoraj żeś pod maską grzebał na Sikorskiego ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maruda
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża--POLSKA
|
Wysłany: Czw 17;32, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
co ma wysokosc do hamowania... nic... przeciez tam ine ma czujnika polozenie wysokosci... to jest normalny korektor...
u mnie w vectrze jest podobnie...tzn bylo.. ale jakos przeszlo...
lekki tyl i pierwsze tylne kola hamuja...moze zaloz lepsze kapcie na tyl...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
666
Gość
|
Wysłany: Czw 20;22, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
JaSTRZaB napisał: | bądź obniżyć przód ? |
obnizone i to samo. gleba z przodu jak i z tylu :D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Baca
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 22;15, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
dzis wsadzilem sprezyny od skody felci pic-up i sa sztywne ze nawet sie nie uginaj.ale auto jest juz rowne.ale dalej tyl hamuje pierwszy ze przy mocniejszym wcisnieciu hebla obraca autem.i k...a nie mam juz sily na tego h..a.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaSTRZaB
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23;10, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
maruda napisał: | co ma wysokosc do hamowania... nic... przeciez tam ine ma czujnika polozenie wysokosci... to jest normalny korektor...
u mnie w vectrze jest podobnie...tzn bylo.. ale jakos przeszlo...
lekki tyl i pierwsze tylne kola hamuja...moze zaloz lepsze kapcie na tyl... |
a kolego sympatyczny ma to że korektor siły hamowania jest umieszczony miedzy pompą hamulcową, a cylinderkami tylnych hamulców i ma za zadanie nie dopuścić do blokowania tylnych kół podczas gwałtownego hamowania. Działanie korektora zależy bezpośrednio od obciążenia tylnej osi. W trakcie hamowania płyn hamulcowy próbuje wypchnąć tłoczek korektora jak najdalej i podnieść dzwignie która jest połączona przez sprężynę z tylną belką (WYSOKOŚĆ!!!), Jeśli tył samochodu jest niedociążony to podczas hamowania nie naciągnięta sprężyna pozwala na większe wysunięcie tłoczka korektora, a co za tym idzie zmniejszenie ciśnienia na wyjściu korektora. Im bardziej jest obciążony tył samochodu (niżej belka w stosunku do budy) tym większa siłą działa na dzwignie / tłoczek korektora co powoduje jego ograniczony skok i większe ciśnienie podawane na tylne cylinderki kumasz pan panie techniku mechaniku :P
Ostatnio zmieniony przez JaSTRZaB dnia Czw 23;11, 07 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil
Dołączył: 25 Gru 2005
Posty: 1131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 23;11, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Korektor siły hamowania działa tylko na tylnią oś. Masz tył obniżony więc mocniej hamuje. Obniżenie przodu nie dało nic poza walorami estetycznymi i lepszym prowadzeniem. W kwestii hamowania nie mogło się nic zmienić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batarki
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 23;33, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie ale pamiętajmy, że nie wszystkie korektory tak działają, tzn są inne przy pompie
Jak jest w cc?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaSTRZaB
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23;49, 07 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
hmmm a może ma korektor przy pompie ? :D baca ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Baca
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 636
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 09;44, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
na tylnej belce nic nie ma. ani drazka jakiego np jak w duzym fiacie. o co mam przy pomce to albo jest uklad krzyzowy albo jakies korektory. auto stoi juz rowno
mam juz ksiazke do cc napawcza.i jestem w kropce bo jest troszke inaczej (700 i 900) 1100 nie ma w niej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
danboz
Dołączył: 01 Gru 2005
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pią 10;52, 08 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
baca ty masz te korektory raczej przy pompie :takie masz :
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|