Forum Forum ACLomza Strona Główna Forum ACLomza

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Honda Civic
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Nasze Auta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosiniak



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 602
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 21;24, 24 Kwi 2007    Temat postu:

z tego 1,4 latwo mozna wykrzesac 105 do 110ps, wkladaj tam d16 i soft turbo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzejekR



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża/Białystok

PostWysłany: Wto 21;29, 24 Kwi 2007    Temat postu:

hehe siar juz tłumacze b16 to 1.6 vti co w civikach był b18 to 1.8 vti w inegrach był h22 2.2 z preludy a k20 civickowy type r montowany od 2001 roku jak sie pomysliłe prosze poprawic, a pod akademcem grzebałem bo była jakas plama ale sie okazało ze to nie z mojego , stozek mam nie odgrodzony bo jakos czasu i checi niemiałem zaby odgrodzic pozatym niezamierzam "tańcowac" przy tym silniku stozek jest bo jest troszke przyjemniej buczy lepsze to niz zwykłu dzwiek d14


kosiniak niewarto grzebac w gównie a z d16 tez pomysł malin tak dumał, ale niewiem czy nie wyjdze na to samo zeby b18 znalesc jednak moc z silnika to nie to co z turbo :P a koszta moga byc porównywalne


Ostatnio zmieniony przez andrzejekR dnia Wto 22;08, 24 Kwi 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosiniak



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 602
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 21;34, 24 Kwi 2007    Temat postu:

b16a2 to 160ps, b18c4 to 169ps, b18c6 to 190ps, h22a7 to 217ps, k20a2 to 200ps, d16z6 to 125ps, generalnie jest tak ze najslabsze sa serie d od 14 do 16, pozniej b od 16 do 20 itd....
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SiAr



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 21;54, 24 Kwi 2007    Temat postu:

andrzejekR napisał:
hehe siar juz tłumacze b16 to 1.6 vti co w civikach był b18 to 1.8 vti w inegrach był h22 2.2 z preludy a k20 civickowy type r montowany od 2001 roku jak sie pomysliłe prosze poprawic, a pod akademcem grzebałem bo była jakas palma ale sie okazało ze to nie mojego , stozek mam nie odgrodzony do jakos czasu i chci niemiałem zaby odgrodzic pozatym niezamiezam "tańcowac" przy tym silniku stozek jest bo jest troszke przyjemniej buczy lepsze to niz zwykłu dzwiek d14


kosiniak niewarto grzebac w gównie a z d16 tez pomysł malin tak dumał, ale nieiwem czy nie wyjdze na to samo zeby b18 znalesc jednak moc z silnika to nie to co z turbo :P a koszta moga byc porównywalne


Jejku, edytuj posty, bo tu tyle błędów, że ciężko zrozumieć, o czym piszesz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzejekR



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża/Białystok

PostWysłany: Wto 22;05, 24 Kwi 2007    Temat postu:

ej no po 6 piwach tez bys miał problemy :P troszke poprawiłem jak cos niejasne pytac :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Gość





PostWysłany: Śro 11;24, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Tak jak pisał Kosi pakuj H22 i do tego z czasem turbo burbo i latasz Ziomuś hehehe
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16;09, 02 Maj 2007    Temat postu:

ee tam gadanie... nawet z którymś z d16 można zrobić szybką furę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SiAr



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 16;21, 02 Maj 2007    Temat postu:

Żeby dla zabawy zmieniać silnik to trzeba mieć gotówkę, która wystarczyłaby na zakup połowy drugiej takiej hondy...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Gość





PostWysłany: Śro 18;09, 02 Maj 2007    Temat postu:

still_ballin napisał:
ee tam gadanie... nawet z którymś z d16 można zrobić szybką furę...


Jest pewien Zielony projekt własnie z D16Z6 Turbo 270KM/331Nm 1,4bar i jest pieknie Very Happy

SiAr napisał:
Żeby dla zabawy zmieniać silnik to trzeba mieć gotówkę, która wystarczyłaby na zakup połowy drugiej takiej hondy...


Siar zeby kazdy miał taka rozkminke jak Ty to by nikt nie robil szybkich samochodów,nikt by nie inwestował w Swap'y,Turbo itp. nikt nie mowi,ze takie modyfikacje sa tanie
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SiAr



Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Śro 20;18, 02 Maj 2007    Temat postu:

Piotrek napisał:
Siar zeby kazdy miał taka rozkminke jak Ty to by nikt nie robil szybkich samochodów,nikt by nie inwestował w Swap'y,Turbo itp. nikt nie mowi,ze takie modyfikacje sa tanie

Zgadzam się z Tobą - nie są tanie i chwała, że są ludzie, którzy takie rzeczy robią.
Ja również z chęcią zrobiłbym swapa na c20let (dla nie wtajemniczonych 2.0 Turbo, taki jak u Batarkiego), ale żeby porywać sie na takie mody, to raczej trzeba mieć jakiś zapas gotówki.
Z poprzednich wypowiedzi AndrzejkaR wynika, że musi "zbierać" na taki silnik. Większość studentów takich jak ja ma problem z kasą na zatankowanie benzyny do pełna, a w takim wypadku plany o tuningach za min. 5-6tys. zł raczej są bez sensu
I tylko o to mi chodziło
Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzejekR



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża/Białystok

PostWysłany: Czw 10;25, 03 Maj 2007    Temat postu:

siar rajca studentom niejest latwo Crying or Very sad , a takie mody sie robi nie dla bajeru tylko dla przyjemnosci, fakt jest taki ze robiac mocny samochod trzeba ostro zainwestowac ale jesli ktos to lubi i sie tym interesuje to bedzie to robił dla przyjemnosci rezygnujac np: z ostrych baletów czy wczasów na mazurach :P odłozy kase Very Happy i wsadzi ja w cos co ze zwykłego autka zmieni sie koza furke bo nie poleci na łatwizne i nie kupi odrazu drogiej koza lans fury Cool tylko zbuduje sobie ja respekt dla Batarka kóry długo nubirke " budował " i autko zwraca na siebie uwage jest szybkie i jedyne w swoim rodzaju Exclamation


Piotrek cóz to za zielony projekt Very Happy ciekawie to sie zapowiada zapodaj troszke wiecej informacji " co,gdzie,kto"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piotrek
Gość





PostWysłany: Czw 13;31, 03 Maj 2007    Temat postu:

andrzejekR napisał:
Piotrek cóz to za zielony projekt Very Happy ciekawie to sie zapowiada zapodaj troszke wiecej informacji " co,gdzie,kto"


Jest to auto zioma Kosiniaka,Ziomuś jest z Warszawy.Jest to Honda Civic Coupe (5 Generacja) z 1993 roku.Opis modyfikacji poniżej:

Mapa drogowa: 260 KM i 287Nm

Mapa wyscigowa: 270KM i 331Nm

Silnik:
D16Z6
rozwiercony o .025 mm
korby Eagle
tłoki SRP 9:1 CR
obrobka glowicy
seryjna uszczelka glowicy
sruby ARP

Układ Dolotowy:
Turbina Garrett T3
Custom FMIC
2M blow off

Układ Wydechowy:
SS autochrom kolektor,
2,5" wydech by TomaRacing

Elektronika:
SMT6
MSD Coil Blaster
MSD Cap
wtryski 450cc
pompa paliwa Walbro 255
3,5bar MAP by AEM
Wskaznik doladowania greddy
wkaznik EGT greddy
wkaznik cisnienia oleju greddy
Blitz Turbo Timer

Układ Napędowy:
skrzynia seria
sprzeglo SPIEK 6 ramion by Radzikowski
zmodyfikowany docisk
Szpera Quife(w planach) - bedzie Kaaz
ROTA SLIPSTREAM 15" Flat Black

Zawieszenie:
Bilstein B6
sprezyny H&R -40mm
rozporki przod i tyl by TomaRacing
opony Yokohama A520
Energy suspension

Ps.
Nie wiem na ile jest jeszcze aktualny opis modyfikacji,niech Kosiniak sie wypowie,powinien wiedziec wiecej na ten temat
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czacha



Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 13;41, 03 Maj 2007    Temat postu:

za kałużą uturbiają te d16 masowo...

patrz też tutaj np.:
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrzejekR



Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łomża/Białystok

PostWysłany: Czw 17;03, 03 Maj 2007    Temat postu:

yyy no projekt niezły kolo ma kupe kasy i ostro kreci to d16 hyh takiemu to dobrze Confused poco mu mapa drogowa :P na wieczorny lans i kilowanie to i wyscigowa mu styknie bo watpie zeby tym gdzie kolwiek dalej pojechał Twisted Evil jednak im bardzie silnik wysilony tym bardziej awaryjny dlatego ja mysle nad wiekszym silnikiem co w serii juz ma sporo Twisted Evil ale jak by niewypaliło to jeszcze d16z6 :D wiem kto ma i sprzeda mnie interesuje bariera 220 km niechce robic dragstera
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kosiniak



Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 602
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 17;25, 03 Maj 2007    Temat postu:

to auto typowo uliczne i czesto jezdzimy nim np. nad morze, wbrew pozorom nie jest az tak wysilony, scigalem sie z nim i bylo roznie, generalnie czasy podobne mielismy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum ACLomza Strona Główna -> Nasze Auta Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin