|
Forum ACLomza
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kosiniak
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 602
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 21;24, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
z tego 1,4 latwo mozna wykrzesac 105 do 110ps, wkladaj tam d16 i soft turbo
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzejekR
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża/Białystok
|
Wysłany: Wto 21;29, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
hehe siar juz tłumacze b16 to 1.6 vti co w civikach był b18 to 1.8 vti w inegrach był h22 2.2 z preludy a k20 civickowy type r montowany od 2001 roku jak sie pomysliłe prosze poprawic, a pod akademcem grzebałem bo była jakas plama ale sie okazało ze to nie z mojego , stozek mam nie odgrodzony bo jakos czasu i checi niemiałem zaby odgrodzic pozatym niezamierzam "tańcowac" przy tym silniku stozek jest bo jest troszke przyjemniej buczy lepsze to niz zwykłu dzwiek d14
kosiniak niewarto grzebac w gównie a z d16 tez pomysł malin tak dumał, ale niewiem czy nie wyjdze na to samo zeby b18 znalesc jednak moc z silnika to nie to co z turbo :P a koszta moga byc porównywalne
Ostatnio zmieniony przez andrzejekR dnia Wto 22;08, 24 Kwi 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kosiniak
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 602
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 21;34, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
b16a2 to 160ps, b18c4 to 169ps, b18c6 to 190ps, h22a7 to 217ps, k20a2 to 200ps, d16z6 to 125ps, generalnie jest tak ze najslabsze sa serie d od 14 do 16, pozniej b od 16 do 20 itd....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SiAr
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 21;54, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
andrzejekR napisał: | hehe siar juz tłumacze b16 to 1.6 vti co w civikach był b18 to 1.8 vti w inegrach był h22 2.2 z preludy a k20 civickowy type r montowany od 2001 roku jak sie pomysliłe prosze poprawic, a pod akademcem grzebałem bo była jakas palma ale sie okazało ze to nie mojego , stozek mam nie odgrodzony do jakos czasu i chci niemiałem zaby odgrodzic pozatym niezamiezam "tańcowac" przy tym silniku stozek jest bo jest troszke przyjemniej buczy lepsze to niz zwykłu dzwiek d14
kosiniak niewarto grzebac w gównie a z d16 tez pomysł malin tak dumał, ale nieiwem czy nie wyjdze na to samo zeby b18 znalesc jednak moc z silnika to nie to co z turbo :P a koszta moga byc porównywalne |
Jejku, edytuj posty, bo tu tyle błędów, że ciężko zrozumieć, o czym piszesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzejekR
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża/Białystok
|
Wysłany: Wto 22;05, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ej no po 6 piwach tez bys miał problemy :P troszke poprawiłem jak cos niejasne pytac :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Gość
|
Wysłany: Śro 11;24, 25 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tak jak pisał Kosi pakuj H22 i do tego z czasem turbo burbo i latasz Ziomuś hehehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 16;09, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ee tam gadanie... nawet z którymś z d16 można zrobić szybką furę...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SiAr
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 16;21, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Żeby dla zabawy zmieniać silnik to trzeba mieć gotówkę, która wystarczyłaby na zakup połowy drugiej takiej hondy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Gość
|
Wysłany: Śro 18;09, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
still_ballin napisał: | ee tam gadanie... nawet z którymś z d16 można zrobić szybką furę... |
Jest pewien Zielony projekt własnie z D16Z6 Turbo 270KM/331Nm 1,4bar i jest pieknie
SiAr napisał: | Żeby dla zabawy zmieniać silnik to trzeba mieć gotówkę, która wystarczyłaby na zakup połowy drugiej takiej hondy... |
Siar zeby kazdy miał taka rozkminke jak Ty to by nikt nie robil szybkich samochodów,nikt by nie inwestował w Swap'y,Turbo itp. nikt nie mowi,ze takie modyfikacje sa tanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SiAr
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 429
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 20;18, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Piotrek napisał: | Siar zeby kazdy miał taka rozkminke jak Ty to by nikt nie robil szybkich samochodów,nikt by nie inwestował w Swap'y,Turbo itp. nikt nie mowi,ze takie modyfikacje sa tanie |
Zgadzam się z Tobą - nie są tanie i chwała, że są ludzie, którzy takie rzeczy robią.
Ja również z chęcią zrobiłbym swapa na c20let (dla nie wtajemniczonych 2.0 Turbo, taki jak u Batarkiego), ale żeby porywać sie na takie mody, to raczej trzeba mieć jakiś zapas gotówki.
Z poprzednich wypowiedzi AndrzejkaR wynika, że musi "zbierać" na taki silnik. Większość studentów takich jak ja ma problem z kasą na zatankowanie benzyny do pełna, a w takim wypadku plany o tuningach za min. 5-6tys. zł raczej są bez sensu
I tylko o to mi chodziło
Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzejekR
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża/Białystok
|
Wysłany: Czw 10;25, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
siar rajca studentom niejest latwo , a takie mody sie robi nie dla bajeru tylko dla przyjemnosci, fakt jest taki ze robiac mocny samochod trzeba ostro zainwestowac ale jesli ktos to lubi i sie tym interesuje to bedzie to robił dla przyjemnosci rezygnujac np: z ostrych baletów czy wczasów na mazurach :P odłozy kase i wsadzi ja w cos co ze zwykłego autka zmieni sie koza furke bo nie poleci na łatwizne i nie kupi odrazu drogiej koza lans fury tylko zbuduje sobie ja respekt dla Batarka kóry długo nubirke " budował " i autko zwraca na siebie uwage jest szybkie i jedyne w swoim rodzaju
Piotrek cóz to za zielony projekt ciekawie to sie zapowiada zapodaj troszke wiecej informacji " co,gdzie,kto"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Gość
|
Wysłany: Czw 13;31, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
andrzejekR napisał: | Piotrek cóz to za zielony projekt ciekawie to sie zapowiada zapodaj troszke wiecej informacji " co,gdzie,kto" |
Jest to auto zioma Kosiniaka,Ziomuś jest z Warszawy.Jest to Honda Civic Coupe (5 Generacja) z 1993 roku.Opis modyfikacji poniżej:
Mapa drogowa: 260 KM i 287Nm
Mapa wyscigowa: 270KM i 331Nm
Silnik:
D16Z6
rozwiercony o .025 mm
korby Eagle
tłoki SRP 9:1 CR
obrobka glowicy
seryjna uszczelka glowicy
sruby ARP
Układ Dolotowy:
Turbina Garrett T3
Custom FMIC
2M blow off
Układ Wydechowy:
SS autochrom kolektor,
2,5" wydech by TomaRacing
Elektronika:
SMT6
MSD Coil Blaster
MSD Cap
wtryski 450cc
pompa paliwa Walbro 255
3,5bar MAP by AEM
Wskaznik doladowania greddy
wkaznik EGT greddy
wkaznik cisnienia oleju greddy
Blitz Turbo Timer
Układ Napędowy:
skrzynia seria
sprzeglo SPIEK 6 ramion by Radzikowski
zmodyfikowany docisk
Szpera Quife(w planach) - bedzie Kaaz
ROTA SLIPSTREAM 15" Flat Black
Zawieszenie:
Bilstein B6
sprezyny H&R -40mm
rozporki przod i tyl by TomaRacing
opony Yokohama A520
Energy suspension
Ps.
Nie wiem na ile jest jeszcze aktualny opis modyfikacji,niech Kosiniak sie wypowie,powinien wiedziec wiecej na ten temat
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 13;41, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
za kałużą uturbiają te d16 masowo...
patrz też tutaj np.:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzejekR
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża/Białystok
|
Wysłany: Czw 17;03, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
yyy no projekt niezły kolo ma kupe kasy i ostro kreci to d16 hyh takiemu to dobrze poco mu mapa drogowa :P na wieczorny lans i kilowanie to i wyscigowa mu styknie bo watpie zeby tym gdzie kolwiek dalej pojechał jednak im bardzie silnik wysilony tym bardziej awaryjny dlatego ja mysle nad wiekszym silnikiem co w serii juz ma sporo ale jak by niewypaliło to jeszcze d16z6 :D wiem kto ma i sprzeda mnie interesuje bariera 220 km niechce robic dragstera
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kosiniak
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 602
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 17;25, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
to auto typowo uliczne i czesto jezdzimy nim np. nad morze, wbrew pozorom nie jest az tak wysilony, scigalem sie z nim i bylo roznie, generalnie czasy podobne mielismy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|