|
Forum ACLomza
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 10;53, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
bardzo przyzwoite czasy...
gratulacje
zżera mnie ciekawość jakie dalsze mody planujesz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maruda
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża--POLSKA
|
Wysłany: Nie 11;03, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
golfik bardzo fajny...
tylko te czasy slabe troche...
Czacha..przeciez ty wykreciles lepszy czas samochodem 103 konnym czy tam ile... jak dla mnie na 125hp i na prawie 300nm to czasy kiepskie...
Ale i tak naprawde fura swietna... zeby nie bylo ze tylko krytykuje..
Ostatnio zmieniony przez maruda dnia Nie 11;20, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zenuak
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 1436
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: xxx
|
Wysłany: Nie 11;04, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
fajne autko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maruda
Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 1077
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża--POLSKA
|
Wysłany: Nie 11;22, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Z teog co pamietam kiedych chapales sie z czarna hania coupe w N... ?? w tamtym sezonie.. To Ty byłes..??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 11;29, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
maruda napisał: | Czacha..przeciez ty wykreciles lepszy czas samochodem 103 konnym czy tam ile... jak dla mnie na 125hp i na prawie 300nm to czasy kiepskie... |
106 KM, ale nie o to chodzi...
ja miałem wyjęte wnętrze, rezerwę i ten lanek chodzi nadzwyczaj dobrze, więc pewnie ma więcej mocy niż katalog podaje (mam podstawy tak twierdzić, bo znam osoby, które hamowały te auta z silnikiem 1.6 i wyniki na poziomie 109-112 KM dla pełnej serii się zdarzały)...
poza tym, mój czas to chyba było samo ET (na 99,9%)...
jestem święcie przekonany, że nie dałbym rady temu Golfowi na ulicy... na pewno nie dostałbym dużo (może dwie długości), ale DOSTAŁBYM
Ostatnio zmieniony przez czacha dnia Nie 11;31, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rapix
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: Nie 12;51, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Hej tak startowałem z czarna Honda która raz mnie łyknęła, ale kolega już nie chciał sie rewanżować, a jak dodałem to był czas ET + RT i ślizgające sie sprzęgło!!! Auto jechało na 1, 2 biegu tak jak powinno niestety już na 3 biegu zaczynało się ślizgać. :(
Malina dawny Civic 136KM nie dawał mi rade tak dodam... A teraz dalszy ciąg historii o golfie! Wiadomo szła zima a na 16 polerowanych jeździć nie będę, do tego był plan zrobienia hamulców więc min 15, trafiła sie okazja takich sobie 15 ale bardzo tanio wiec jest zakupiłem. Ale że wogóle mi nie przypadły do gustu więc zrobiłem małego moda:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] No i tak sobie troszkę po jeździłem aż pewnego dnia znajomy przyprowadził golfa na glebie?! patrzy gwint to go szybko namówiłem na zamianę i mało dopłatę tym sposobem za praktycznie nowego gwinta dałem 200zł. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] później była przymiarka kolegi 17 kesin KT5, wcześniej wymieniłem sprzęgło na mocniejsze z VR6, a również zrobiłem hamulce, tarcze 280 brembo + klocki ferodo do tego z tyłu tarcze, bo były bębny, nowy płyn ferodo dot 5.1, po czym wpadłem na pomysł żeby zmienić rozstaw na 5x100 nie przeczytałem i wydało mi się że wystarczy zmienić z przodu piastę i tarcze oczywiście a z tyłu jak wiadomo tarcza jest z piasta i będzie git. Niestety brak wiedzy wyszedł okazało się że jest przegub też grubszy i trzeba było zmienić szpilki też nie 12 a 14, i co gorsze wyszło że zwrotnice a przy tym całe zawieszenie :( No i była załamka ale udało się coś wykombinować żeby nie zmieniać zwrotnic i zawieszenie dzięki Borysowi :bajer: dałem do tego tarcze z golfa IV z mało przeróbka jarzma i było ok Ps. Ogólnie nie polecam tej przeróbki...
[link widoczny dla zalogowanych]
No ogólnie tak wyszło jak sie człowiek nie dowiedział wcześniej wszystkiego...
Hmm jakie mody auto w tej chwili ma już nowy intercooler centralnie do tego duże turbo GT20 z audi 2.5TDi V6 wtryski właśnie są przerabiane na 230 + pompa z tłoczkiem 11mm, nowy map sensor, kolektor z audi s2 z odciętym jednym cylindrem itp. w planach jest moc 2xx i 4xx a jak wyjdzie okaże się [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] To tyle jeśli chodzi o mody silnika po za tym zakupiłem nowe felgi 17 s-line zastanawiam sie czy je polerować?! [img]http://photos01.allegro.pl/photos/oryginal/317/04/19/317041920[/img] a więcej to, będzie z powrotem gril ze znaczkiem, tylko że oryginał na 2 żeberka do tego znaczek GTI czerwony tak samo z tyłu na klapie + zająć (rabbit) z wersji USA 25jahre golfa IV, w zderzaku przednim zawitają obrysówki od golfa USA, a w miejscu kierunków w błotnikach będą znaczki Wolsburg i być może BRA na maskę, po za tym wygłuszę drzwi, zmienię podświetlanie na czerwone w całym aucie, licznik już przeorbiony:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] i pewnie jeszcze kilka jakiś detali jak coś będzie zrobione będę starał się dodawać fotki!
Ostatnio zmieniony przez Rapix dnia Nie 23;15, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 13;06, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
bardzo mi się podoba Twój obszerny opis i fotodokumentacja...
a teraz pytania:
-czy 1z wytrzyma moce 2xx bez zakuwania dołu?
-w jaki sposób podpasowałeś kolektor z s2??? ... i skąd w ogóle pomysł na taki mod?
-czy teraz masz wentylowane hamulce przednie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azizi
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 1053
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 13;15, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
wklej jeszcze raz link do foto tych felg s-line, bo ja najarany jestem na takie no ale czas pokaże czy kupię czy też zostanę przy obecnych
jaką oponę będziesz na nie naciągał?
ps. kesin to ekstra koło, ciekawe czy sa w mniejszych rozmiarach niż 16" no i z jakim rozmiarem
Ostatnio zmieniony przez azizi dnia Nie 13;16, 24 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 15;36, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
mam pytanie jak malina zołtek nie dawal ci rady jak krecil lepsze czasy na 1/4 ....znam jego auto .czas jaki mial malin to 15,9
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JaSTRZaB
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2005
Posty: 1951
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17;59, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Auto fajne i nieźle się zapowiada powodzenia w modach.........sam opis i foto galeria powala jeszcze nikomu się tak nie chciało :D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
batarki
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 905
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Nie 18;10, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Super podejście do tematu
Extra furka Gratuluję
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rapix
Dołączył: 22 Lut 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zambrów
|
Wysłany: Nie 23;23, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm czy wytrzyma okaże się bardziej boje sie o uszczelkę niż dół. kolektor pod pasował bez problemu został ucięte jedno wyjście na cylinder w to miejsce nadlany spaw i nagwintowane miejsce na sonde do EGT. A pomysł był taki to przymierzyliśmy i że nie trzeba flanszy dorabiać to jeszcze lepiej otwory mocujące w turbo rozwiercone zostały i wsio. Hamulce są wentylowane i nacinane o średnicy 280!
chrzanos nie wiem jakie Malin kręcił czasy ale ustawiałem się z nim kilku krotnie i go za każdym razem robiłem azizi był świadkiem np. jak na gradach się z nim ścigałem.
Azizi co do opon będą jakieś 205/40. Keskin jest również w 15 calach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Gość
|
Wysłany: Pon 07;23, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Pięknie Pięknie,Rapix czym malowałeś te felgi "gwiazdki" ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
azizi
Dołączył: 22 Wrz 2006
Posty: 1053
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 08;32, 25 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
True. Robił go i mnie też :/
Te turbo klekoty :D
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|