|
Forum ACLomza
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cooler
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolno & Olecko
|
Wysłany: Wto 10;44, 26 Lut 2008 Temat postu: Civic Coupe EJ2 D15B7 by Cooler |
|
|
MODEL: 1994, EJ2, 2d
SILNIK: Seria D15B7
UKLAD DOLOTOWY: Seria
UKLAD WYDECHOWY:
-Końcowy tłumik przelotowy Blackflame EXO160PS
ELEKTRONIKA: Seria
UKLAD NAPĘDOWY:
- Felgi Arbet na oponach 215/40/16 tył i przód 195/45
W planach ladniejsze 17"
ZAWIESZENIE:
-Obniżenie zawieszenia o -40mm-zostało po poprzednim wlaścicielu i nie wiem jakiej to firmy
BODY-KIT:
- Tylne lampy red@white Led - Zrobione
- Przednie lampy angel ayes - Zrobione
- Nowy lakier w tym: - Zrobione
>wszyskie listwy w kolorze
- Dokladka przod
ŚRODEK:
Nie wliczając audio to seria
CAR AUDIO:
-Radio Alpine 9885R- Zrobione
-Głośniki przód Alpine SPS171A -Zrobione
-Subwoofer Focal seria Access Sub 30A1 - Zrobione
-Wzmacniacz Monocar
-Własnoręcznie robione panele pod glośniki
-Wzmacniacz pod suba; Alpine MRP-M850 -w planach
-Wzmacniacz pod przednie głośniki; jeszcze nie wiadomo jaki najprawdopodobniej zostanę przy Alpine serie MRP- w planach
INNE:
- Spryskiwacze od c3
ZDJECIA:
Lampeczki
Dodam pare zaległych zdjęc z prac lakierniczych
Dokładka przod i zderzaczek po podkladzie
A tutaj połozona warstwa czarnego matu i nastepnie 4 warstwy grubego ziarna
Teraz bezbarwny i lakier pelnej okazalosci Błyszczy sie niesamowicie do tego grube ziarno= super efekt.
szkoda ze zdjecie małe ale mysle ze efekt widac golym okiem :d .
Dodam jeszcze ze wszystkie listwy beda w kolor razem z ta przy szybie czyli jednym słowem bedzie taki bling bling ha ha :afro:
Lampy tylne Led przymierzalismy to do tego koloru pasuja super. Wkrótce dam nowe ciekawsze zdjęcia ;)
Dodam ze te kropeczki to nie kurz
Póki co zdjęcia po zmontowaniu wszystkiego nie zrobione ale mysle ze w czwartek na spociku cos sie wymysli
Ostatnio zmieniony przez Cooler dnia Wto 09;17, 04 Mar 2008, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Gość
|
Wysłany: Wto 10;48, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Znajoma H z CKPL
I 2 HCC na Naszym forum
Ps.
Zmniejsz fotki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cooler
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolno & Olecko
|
Wysłany: Wto 10;51, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Myslałęm ze zmiejsza automatycznie ael niestety:-( zaraz zmienie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek
Gość
|
Wysłany: Wto 10;55, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Nasze forum niestety nie posiada takiej opcji
Masz taki sam silnik jak Durex trzeba Was ustawić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mileś
Gość
|
Wysłany: Wto 10;58, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
no no modzisz trochę :D ciekaw jestem jak to wygląda w rzeczywistości :D
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cooler
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolno & Olecko
|
Wysłany: Wto 11;05, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Poprawione juz W rzeczywistosci mysle ze jest ok zreszto zobaczysz na spocie o ile bedzie czysta:-) wczoraj słyszałem ze teraz błyszczy sei ja psu jaja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 12;49, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ładny, odświeżony lakier...
trochę wzór felg mi nie pasuje do tego auta...
plan na swap na b18 ... hmmm... plan jedwabisty... życzę jego szybkiej realizacji...
w serii ta honda jest już szybka, ale masz dużo ciężkiego audio i jeszcze chcesz felgi 17", a to zabije osiągi, bo właśnie największą przewagą tego auta na ulicy jest jego masa...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mileś
Gość
|
Wysłany: Wto 12;58, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
16tki są ok :D sam coś o tym wiem :D chociaż na 17tkach też się ładnie zwijała:P
jak będzie b18 to można sprubowac z 17tkami ale ja proponuje lekkie 16 z dobrymi oponami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cooler
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolno & Olecko
|
Wysłany: Wto 13;06, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
B18 to byl pierwotny plan teraz rózne rzeczy chodzi mi po głowie, nawet wymiana auta.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 13;09, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
uchyl rąbka tajemnicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cooler
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolno & Olecko
|
Wysłany: Wto 13;17, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Myslalem nad Prelude Vgen h22 i bmw e36 328 ale poki co pomalowałem ta i nie bede jej sprzedawal bo zaduzo kasy na lakier włozyłem zeby zaraz ja sprzedawac. Z b18 raczej nie wypali stwierdziłem jesli juz mialbym cos modzic to tylko w turbo w razie rozsypania silnika tanie czesci . Ogólnie to jestem bardzo niezdecydowany przez to tyle pomysłow
Ostatnio zmieniony przez Cooler dnia Wto 13;18, 26 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mileś
Gość
|
Wysłany: Wto 13;30, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
uturbic ten silniczek to bardzo dobry pomysł :D wg mnie lepszy niż swap na B16 czy B18 czy H22
Ten silnik w serii jest już całkiem szybki :D więc wiele nie trzeba byle by turbo :P
Ostatnio zmieniony przez Mileś dnia Wto 13;31, 26 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cooler
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolno & Olecko
|
Wysłany: Wto 13;45, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Zgadzam sie w zupelnosci, pozatym zawsze mozna iss w kucizne i wtedy 300KM peka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czacha
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 1693
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 13;53, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
hehe, żeby to wszystko było takie proste
Javo uturbiał ten silnik (albo d15b2) i ztcw koszt >300 KM kilkukrotnie przekroczył wartość auta...
a może zrób minime + wydech + dolot + strojenie i styka...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cooler
Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kolno & Olecko
|
Wysłany: Wto 13;59, 26 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Javo mial d15b2 z głowica z6 ale co z tego ze przekroczyło to wartosc auta kilkakrotnie? Jesli ktos jest pasjonatem to nie wazne ile włozy w auto byle by czerpac radosc z jazdy.
Minme wydech itp na poczatek moze i styknie ale człowiek to chciwe urzadzenie i zaraz mało mu:-)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|